MURAT EKEN KİMDİR? MURAT EKEN BİYOGRAFİSİ

Murat Eken kimdir? Murat Eken nereli? Murat Eken sevgilisi kim? Murat Eken instagram hesabı ne? Murat Eken kaç yaşında? Murat Eken hangi diizlerde oynadı gibi bir çok soruya cevabı Murat Eken biyografisinde bulabilirsiniz.



Adı Soyadı : Murat Eken
Doğum Tarihi : 7 Ağustos 1980
Memleketi : İstanbul
Yaşı : 34
Burcu : Aslan
Mesleği : Oyuncu
Twitter Hesabı : https://twitter.com/murateken



Murat Eken 7 Ağustos 1980 yılında İstanbulda dünyaya geldi. Koç Özel Lisesi'ni bitirip, New York'ta Rensselaer Polytechnic Institute'a başladı. 3. sınıfta makine mühendisliği bölümünü yarıda bırakıp Türkiye'ye dönerek Müjdat Gezen Sanat Merkezi konservatuar tiyatro bölümünde eğitim almaya başladı. Haldun Dormen ve Müjdat Gezen'in yönettiği çeşitli oyun ve müzikallerde rol aldı. 2014 yılında Fox TV de yeni başlayan Kadim Dostum dizisinde oynamaya başladı.

Murat Eken Oynadığı Fİlmler:

2007 - Hİtman (seslendirme)
2007 - Kutsal Damacana (Sarp)
2009 - Neşeli Hayat
2010 - Çok Filim Hareketler Bunlar

Murat Eken Oynadığı Diziler;

2006 - Bir Demet Tiyatro
2006 - Hatırla Sevgili (Yusuf Küpeli)
2007 - Ertelenmiş Hayatlar
2008 - Sınıf
2008 - Çok GÜzel Hareketler bunlar
2011 - Aşağı Yukarı Yemişliler (serhat)
2012 - Düşman Kardeşler (Ahmet)
2013 - Salih Kuşu
2013 - Galip Derviş (Konuk Oyuncu)
2014 - Kadim Dostum (Hikmet Dostum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder