DAMLA ASLANALP KİMDİR? DAMLA ASLANALP BİYOGRAFİSİ

Damla Aslanalp kimdir? Damla Aslanalp kaç yaşında? Damla Aslanalp nereli, burcu ne? Damla Aslanalp hangi dizilerde oynadı. Kadim Dostum dizisindeki Hanna Gottenberg kim? gibi soruların cevabı yazımızın devamında...

Adı Soyadı : Damla Aslanalp
Doğum Tarihi : 1990
Memleketi :Almanya
Yaşı : 24
Burcu :
Mesleği : Oyuncu
Twitter Hesabı : https://twitter.com/AslanalpDamla
İnstagram Hesabı :
Facebook Hesabı :


Damla Aslanalp 1990 yılında Almanya da dünyaya gelmiştir. 24 yaşında 1,75 boyundaki güzel oyuncunun tam adı Nergiz Damla Aslanalp tir. Kendisi hakkında fazla detaylı bilgi ilerleyen zamanlarda eklenecektir. Keza Kadim Dostum dizisi kendisinin ilk oyunculuk denemesidir.
2013 yılında Almanya’nın Gelsenkirchen kentinde düzenlenen ‘Miss Turkuaz’ yarışmasında üçüncü oldu.
Mahsun Kırmızıgül, 2014 yılında çekilecek dizi filmi ‘Mardin İşi - Kadim Dostum ’un başrolü için 130 genç kız arasından Damla Aslanalp’i seçti. Kadim Dostum dizisinde Hanna Gottenberg isimli karakteri canlandırmaktadır.


Damla Aslanalp Oynadığı Diziler:

2014 - Kadim Dostum (Hanna Gottenberg)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder