BU TARZ BENİM GÜLŞAH YANAŞ KİMDİR?

BU TARZ BENİM GÜLŞAH YANAŞ KİMDİR?



Gülşah Yanaş kaç yaşında 21
Gülşah Yanaş boyu,
Gülşah Yanaş'ın oynadığı diziler,
Gülşah Yanaş Recep İvedik 4,
Gülşah Yanaş Bu Tarz Benim,
Gülşah Yanaş kilosu,
Gülşah Yanaş hangi filmde oynadı,
Gülşah Yanaş 13 Kasım Bu Tarz Benim,
Gülşah Yanaş Bu Tarz Benim-Dans



Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacısı olarak adı geçen isimlerden biri de Gülşah Yanaş oldu.Fotoğrafçılık eğitimi aldı.Elinde avucunda ne varsa hepsini alışverişe yatıran bir kişi. Biraz kilolu ama kendini Hülya Avşar'a benzetiyor.En büyük şikayeti ise boyunun kısalığı.

Bu Tarz Benim 2. sezonu 30 Kasım Pazar akşamı Show Tv ekranlarında başladı.

Bu Tarz Benim Gülşah Yanaş 13 Kasım günü Bu Tarz Benim yarışmasında konuk yarışmacı olarak katılmıştı ve jüri üyelerinden tam not alarak
2. sezonda yarışmaya hak kazanmıştı.

Tüm jüri üyelerinin beğendiği Gülşah Yanaş ayrıca Bu Tarz Benimde yaptığı dans ile de beğen toplamıştı.
Profesyonel dans eğitimi alan başarılı yarışmacı yaptığı dans ile akıllarda kaldı.
Latin dansları ve hip hop seviyor. Jüri üyeleri Gülşah'ı beğendi. Diksiyonunun güzel olduğunu vurguladılar.

Bu Tarz Benim Gülşah Yanal Recep İvedik 4 filminde rol aldığı şuan için edinilen bilgiler arasında yer alıyor.
Gülşah Yanaş Recep İvedik 4 Gaye rolü ile oyunculuk deneyimi yaşamış. Gülşah Yanaş hakkında yeterli bilgi ulaştığında güncellemeye devam edeceğiz.

30 Kasım'daki Bu Tarz Benim 2. sezon tanıtımında jüri karşısına çıkan Gülşah Yanaş anne ve babasının ayrı olduğunu ve annesi ile arasının iyi olmadığını,
2 yıldır da görüşmediğini belirtti. Jüri üyeleri de en kısa zamanda annesi ile arasının düzelmesini diledi.