BENİ AFFET UMUT - DENİZ EVİN KİMDİR?

DENİZ EVİN KİMDİR?

ADI SOYADI : DENİZ EVİN

DOĞUM TARİHİ : 1 EYLÜL 1983
DOĞUM YERİ : KIRŞEHİR
BOY : 190
KİLO :78
GÖZ RENGİ : YEŞİL
SAÇ RENGİ : KUMRAL
SPOR : Akrobasi, At Binmek, Dans, Eskrim, Kick Box, Silah Kullanmak

DENİZ EVİN KİMDİR, EĞİTİM DURUMU NEDİR?

Babam devlet memuru olduğu için Kırşehir,Kastamonu,Van,Trabzon ve Izmir'de yaşamıştır. 2005 yılında Hacettepe Üniversitesi Ankara devlet konservatuvarına girmiş. 2008 yılında Estonya drama okulunda 1 yıl eğitim alıp 2009 yılında Hacettepe Üniversitesinden Mezun olmuştur. 2009 yılında Doludizgin yıllar dizisinde rol almıştır.. Daha sonra Ankara'ya döndüm devlet Tiyatrosu'nda Rollerde görev almaya başlamıştır.

DENİZ EVİN HOBİLERİ NELERDİR?
Yazmayı seviyor,  2 tane senaryo yazmış, şiir yazmaya çalışıyor. Spor yapmayı seviyorum dövüş sporlarıyla uğraşıyor. Politik ve sosyolojik kitaplar okumaktan hoşlanır. Boş zamanlarımda eşiyle vakit geçiriyor, arkadaşlarıyla Play Station oynuyorum. İşi gereği Ankara'da yaşıyor.Ankara'da fazla yapabilecek birşey olmadığı için sınırlı koşulları değerlendiriyor. At binmeyi seviyor, engel atlıyor."Insanların sorunları için mücadele etmeyi görev olarak kodladığı için babama şükran borçluyum" diyor. "İsmimin bana verdiği sorumluluğu biliyorum Ve onun için mücadele ediyorum" diyor. Gülmeyi seviyor, bozuk düzene küfür etmek gibi geliyor ona .

2 senaryom var onları var etmek istiyorum.Tiyatro açmak en büyük hayalim.

DENİZ EVİN'İN VAZGEÇİLMEZLERİ NELERDİR?

"Hayatımdan vazgeçerim ama özgürlüğümden asla" diye düşünüyor.

DENİZ EVİN ROL ALDIĞI YAPIMLAR;

Bei Affet (Umut)2011
Unutma Beni Istanbul Fİlm (Sinan) 2010 
Unutma Beni Dizi (Sinan) 2008-2013
Dolu Dizgin Dizi (Akın) 2008-2009