BENİ AFFET TUNÇ,ÖZGÜN ÇOBAN KİMDİR?


ÖZGÜN ÇOBAN KİMDİR?




ADI SOYADI:ÖZGÜN ÇOBAN
DOĞUM TARİHİ:5 TEMMUZ 1985
DOĞUM YERİ:BİTLİS
BOYU:190
KİLO:76
SAÇ RENGİ: KOYU KAHVE


ÖZGÜN ÇOBAN EĞİTİM DURUMU NEDİR? KARİYERİNDEKİ İLERLEYİŞİ;




Özgün Çoban Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarı Oyunculuk bölümü mezun oldu. İstanbul’da çeşitli tiyatro oyunlarında rol alan oyuncunun Deniz Yıldızı dizisi için Ankaraya döndüğünü söyleyebiliriz.


Deniz Yıldızı Yiğit karakteri ile tanıdığımız yakışıklı oyuncu asıl çıkışını Beni Affet Dizisinde yakalamış durumda. Kariyerine yeni dizisi ile devam eden oyuncu hakkında pek çok bilgiyi sizler için bir araya getirdik.



ÖZGÜN ÇOBAN ROL ALDIĞI DİZİLER VE FİLMLER;



Ankara Devlet Tiyatrosu / Bir Halk Düsmani / Henrik IBSEN yön: Nursin DEMIR 2007-2008

The Caucasian Chulk Circle / Bertolt BRECHT yön: Prof. Ingo NORMETT 2008
Head Ööd, Vend (estonca)/Iyi Geceler Kardesim/ yazan-yön : Uku Uusberg
Mozart ve Salieri / Puskin yön: Lauri Kaunissiare 2008
pae-on ekibiyle balkanlarda sokak tiyatrosu 2008 yaz
İçerdekiler/M. Cevdet ANDAY yön: Burcu Kan ERMAN 2008-2009
Eroin / Korhan ABAY yön : Bora SEVERCAN ( Martin rolü) 2009
unutma beni/ fox dizi 2008
bizim evin halleri / atv dizi 2008
arka sokaklar /1 bölüm 2010
Cadaques / Genco GÜLAN (İstanbul tiyatro festivali oyunu)
Deniz Yıldızı Yiğit
Beni Affet 2011 (Tunç)