BENİ AFFET SEVGİ - İLKAY KAYKU KİMDİR?

İLKAY KAYKU KİMDİR?

ADI SOYADI: İLKAY KAYKU
DOĞUM TARİHİ:1972
DOĞUM YERİ: KASTAMONU

İLKAY KAYKU KİMDİR? EĞİTİM DURUMU NEDİR?

1993 yılında Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Rus Dili ve Edebiyatı Bölümünden mezun oldu.

2004 yılına kadar özel sektörde çevirmen ve dış ticaret uzmanı olarak görev yaptı.

2002 yılında Ankara Sanat Tiyatrosu’nun açtığı oyunculuk sınavını kazandı.

2006 yılına kadar bu tiyatroda oyuncu olarak görev aldı.

2006 yılında burslu olarak kabul edildiği Bahçeşehir Üniversitesi “İleri Oyunculuk Yüksek Lisans Programı’nı 2008 yılında tamamladı.

2008-2009 sezonunda “Canlar Tiyatrosu”nun “Yangın Yeri Maraş” ve “Simurg” adlı projelerinde,

2009-2011 sezonunda ise “Ekin Tiyatrosu”nun “Heccav” ve "Memleketin Birinde" adlı projelerinde oyuncu olarak görev aldı.

Halen yayınlanan "Beni Affet" dizisinde Sevgi karakterini canlandırmaktadır.


İLKAY KAYKU ROL ALDIĞI YAPIMLAR;

Heccav (2009-2010, Ankara Ekin Tiyatrosu)
Yangın Yeri Maraş
Simurg
Eski Dünya Çocukları
Sevgili Barış
Büyümek İstiyorum
Peter Pan
Akıllı Hayvanlar
Bencil Dev
İnsan Sesi.

Star TV'de halen devam eden "Beni Affet",
Star TV'de yayınlanan "Behzat Ç.",
Fox TV'de yayınlanan "Deniz Yıldızı",
TRT’nin “Lafla Değil" ve "3. Sayfa" dizilerinde rol aldı.

Ali Özgentürk’ün "Aydınlık" adlı kısa filminde rol aldı.

2011 yılında Umut Dağ'ın "Kuma" adlı sinema filminde rol aldı.