NİLGÜN KARABABA KİMDİR? NİLGÜN KARABABA BİYOGRAFİSİ

Nilgün Karababa kimdir? Nilgün Karababa kaç yaşında, nereli? Nilgün Karababa oynadığı diziler. Kadim Dostum dizisindeki Nurten Kadim kim? ve Nilgün Karababa hakkında daha çok bilgi....


Adı Soyadı : Nilgün Karababa
Doğum Tarihi : 25/05/1965
Memleketi :Niğde
Yaşı : 49
Burcu : İkizler
Eğitim : Lisans
Mesleği : Tiyatro, sinema ve dizi oyuncusu, seslendirme sanatçısı
Twitter Hesabı : https://twitter.com/
İnstagram Hesabı :
Facebook Hesabı :

Nilgün Karababa 25 mayıs 1965 yılında Niğdede dünyaya geldi. Tiyatro, sinema ve dizi oyunculuğunun yanında seslendirme sanatçılığı da yapmaktadır. Nilgün Karababa 49 yaşında, İkizler bucundandır. Niğdelidir.
İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı'ndan mezun olan usta oyuncu Nilgün Karababa, İstanbul Belediye Konservatuvarı Tiyatro ve Şan bölümlerinde bir süre eğitim gördü.
1993 yılında Bakırköy Belediye Tiyatrosunda profesyonel oyunculuğa başladı. Bazı özel tiyatro topluluklarında oyunculuk yapan sanatçı, sinema ve dizi filmlerde de çeşitli roller aldı. Sivas '93 adlı oyunda başrolü Meral Çetinkaya ile paylaştı. Karababa Dostlar Tiyatrosu kadrosunda oyunculuk yapmakta ve seslendirme çalışmalarında bulunmaktadır.
2014 yılında Fox Tv de yayınlanan Kadim Dostum dizisindeki Nurten Kadim karakterini canlandırmaktadır.

Nilgün Karababanın Oynadığı Filmler;

2000 - Tavuklar Firarda (seslendirme)
2002 - Halk Çocuğu
2003 - İnşaat
2004 - Hızlı Adımlar
2005 - Döngel Karhanesi
2005 - Aşk ve Gurur (seslendirme)
2005 - Öfkeli Aşıklar (Seslendirme)
2008 - Küçük Deniz Kızı Ponyo (seslendirme)
2008 - Yıldız Savaşları: Klon Savaşları (Seslendirme)
2011 - Hop (Seslendirme)

Nilgün Karababanın Oynadığı Diziler;

1996 - Tatlı Kaçıklar (Sibel)
1999 - Küçük Besleme (deniz)
2001 - Bizim Otel (Halime)
2001 - Vay Anam Vay (Zarife)
2002 - çocuklar Duymasın (Gül)
2002 - Ekmek Teknesi (Zahide)
2002 - Sırlar Dünyası
2003 - Kırık Ayna (Hediye)
2004 - Sayın Bakanım
2005 - Beşinci Boyut (Hatice)
2007 - Baba Oluyorum
2007 - Güzel GÜnler
2014 - Kadim Dostum (Nurten Kadim)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder