ÖZGE GÜREL KİMDİR? ÖZGE GÜREL BİYOGRAFİSİ

Kızım Nerede isimli dizi ile oyunculuğa başlayan Özge Gürel Kimdir? Özge Gürel kaç yaşında? Özge gürel nereli? gibi merak ettiğiniz sorulara cevap vermeye çalıştık.


Özge Gürel 5 Şubat 1987 yılında Silivri de dünyaya gelmiştir. 27 yaşında, 170 cm boyunda 55 kg ağırlığındadır. Kova burcudur. Güzel oyuncu başarısını sadece güzelliğine değil çok çalışmaya da borçlu. Özel olarak diksiyon ve şan dersi alan oyuncu her rolü için ayrı ayrı özen gösterip, çaba harcıyor.

Özge Gürel  tesadüf eseri girdiği bu sektöre kalıcı olarak uzun süreli dizi ya da film karakterlerine hayat verebilmek istiyor. ” Bir işe başlayınca hep iyi olsun istiyorum. Şu anda çok çalışıyorum dans ve şan dersi alıyorum diksiyon çalışıyorum çok uğraşıyorum” diyor

Özge Gürelin oynadığı diziler;

Kızım Nerede
Huzur Sokağı
Muhteşem Yüzyıl
Medcezir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder