KADİM DOSTUM DİZİSİ - KONUSU VE OYUNCULARI

Kadim Dostum dizisi ne zaman başlayacak? Kadim Dostum dizisi oyuncuları kimler? Kadim Dostum dizisi hangi kanalda yayınlanacak?

Yeni sezona yepyeni diziler ile girmeyi hedefleyen FOX TV yepyeni bir dizi daha ekranlara getiriyor. Kesin tarih verilmesede diğer diziler gibi eylül ayında başlayacağı düşünülen Kadim Dostum dizisi Mardinde çekilmeye başlandı.

Kadim Dostum dizisinin yönetmen koltuğunda müzik dünyasından sinema film dünyasına geçiş yapan Mahsun Kırmızıgül oturuyor. Başrollerinde Damla Aslanalp, İlker Aksum, Metin Yıldız, Murat Eken Ünal Silver, Eren Hacısalihoğlu ve Cihat tamer gibi ünlü isimler yer almakta.

Eylül ayında başlaması beklenen Kadim Dostum dizisinin konusu ve içeriği henüz açıklanmasa da tanıtımlarında gördüğümüz kadarı ile doğudaki hayatı yanlış anlatan yapımlara karşı bir dizi olacağa benziyor.

Kadim Dostum dizisinde Mardin'de yaşayan ve Telkari sanatının son temsilcileri olan Kadim Ailesi ve Dostum Ailesi'nin dost-düşman karışık hikayesi komedi tarzında anlatılıyor. Dizinin tam yayın tarihi hakkında açıklama yapılmadı ama Eylül ayında ekranlara gelmesi planlanıyor.

Kadim Dostum Dizisi Oyuncuları;

Damla Aslanalp
İlker Aksum
Metin Yıldız
Murat Eken
Ünal Silver
Eren Hacısalihoğlu
Cihat tamer






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder