2014 YENİ DİZİLER - BAŞLAYACAK YENİ DİZİLER

Dizi dünyası öyle bir hal aldı ki adeta reyting savaşı haline geldi. Binbir emek ile yayına konulan diziler 3-4 bölüm yayınlandıktan sonra beklenen ilgiyi görmüyorsa yayından kaldırılıyor ve yeni yapımlar projelendiriliyor.


Eğer iyi bir televizyon izleyicisi isenin bunun farkındasınızdır. Özellikle 2014 yılında o kadar çok dizi başladı ve bittiki inanın bizde yetişemiyoruz. Bazen tv yi açıp sevdiğimiz dizinin başlamadığını görünce bakıyoruz ki yayından kaldırılmış. Neyse artık hal bu. Şu an 2014 yeni diziler başlayacak.  2014 te yeni başlayacak olan dizileri listelemeye çalıştım. Bakalım hangisi kalıcı olacak.

İşte 2014 yeni dizi listesi.

Benim adım Gültepe (3 Eylül 2014)
Alın Yazım (1 Eylül 2014)
Günahkar (Ağustos 2014)
Emanet (Ağustos 2014)
Kadim Dostum (Ağustos 2014)
Yılanların öcü (Ağustos 2014)
Yeşil Deniz (30 Eylül 2014)
Bana Artık Hicran De (Eylül 2014)
Urfalıyım Ezelden (Eylül 2014)
Poyraz Karayel (Eylül 2014)
Annemle Babam
Asya (Samanyolu)
Aşk hırsızı
Aşkın dili yok
Aşkın kanunu
Aşktan Kaçılmaz
Beş kardeş
Beyaz karanfil
Bu son olsun
Büyük Kafkas Sürgünü
Cihangir’in Cool Kızı
Çiçek
Diriliş (Ertuğrul Gazi)
Düşler ülkesi
Filinta (TRT1)
Git gel
Gönül işleri
Güzel Günler
Hayat Ağacı
Herkes düşmanını tanıyacak (STAR)
Kaderimin Yazıldığı Gün
Propaganda
Roman havası (Yeni Cennet Mahallesi)
Serçe Sarayı
Şeref Meselesi
Şimdi onlar düşünsün
Üç arkadaş
Yetim gönüller
Zor aşk

Not: Herkes Düşmanını Tanıyacak dizisi isim değiştirdi ve Reaksiyon dizisi oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder